شاهرخ‌خان دستگیر شد (۱۳ اردیبهشت) بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان رضوی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات لحظه پیدا شدن «یسنا دیدار» از زبان کایت سوار نیشابوری+فیلم برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد با ۲ کشته و زخمی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | توضیحات مدیر‌عامل هلال احمر گلستان درباره پیداشدن یسنا، دختر گم‌شده ترکمن یک سوم شهرستان‌های خراسان رضوی فاقد مرکز پزشکی قانونی هستند مشهد، میزبان سومین همایش ملی مدیران خیریه دارالاکرام| بورسیه تحصیلی برای ۸ هزار دانش‌آموز نیازمند روایت مادر «یسنا دیدار»، از روز ناپدیدشدن دختر ۴ ساله‌اش + فیلم آخرین اخبار از عملیات جست‌وجوی «یسنا»، دختر گم‌شده ترکمن + ویدئو (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آشنایی با خواص سبزی‌های فصل بهار| نوبرانه‌های بهاری ضامن سلامتی این سبزی، کلیه‌ها را تصفیه و استخوان و دندان‌ها را تقویت می‌کند مهمترین نقش رسانه‌ها در مسئله حاشیه شهر ایجاد حساسیت نسبت به آن است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی آغاز می‌شود آیا ارتباط و دوستی قبل از ازدواج، شناخت کامل را تأمین می‌کند؟ چت‌کردن به جای حرف‌زدن در روابط زناشویی!
سرخط خبرها

قاپ‌زن سر به هوا دستگیر شد

  • کد خبر: ۱۹۹۳۰۳
  • ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱
قاپ‌زن سر به هوا دستگیر شد
در پی گزارش یک مورد موبایل‌قاپی در خیابان چمن به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، بلافاصله مأموران انتظامی که در همان محدوده در حال گشت‌زنی بودند به محل اعزام شدند.

به گزارش شهرآرانیوز صدای موتوری را که از پشت به او نزدیک می‌شد در لابه‌لای صحبت‌های مخاطب آن سوی خط شنیده بود، اما یک‌درصد هم با خودش فکر نمی‌کرد که این موتوری به طمع ربودن گوشی گران‌قیمتش به‌سمتش می‌تازد، این را تنها زمانی فهمید که گوشی‌اش در دست سارق موتوری بود و او با فریاد «دزد، دزد...» در پی‌اش می‌دوید. این سکانس وحشت، درحالی با پیروزی نوجوان پانزده‌ساله تمام شد که یک شیشه سکوریت، نقش قهرمان این پرونده را ایفا کرد.

در پی گزارش یک مورد موبایل‌قاپی در خیابان چمن به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، بلافاصله مأموران انتظامی که در همان محدوده در حال گشت‌زنی بودند به محل اعزام شدند.

با حضور مأموران انتظامی در محل مشخص شد که جوانی موتورسوار گوشی تلفن همراه نوجوانی پانزده ساله را در پیاده‌رو قاپیده و متواری شده است.

اما فرار متهم تنها ده متر دورتر در همان پیاده‌رو ناتمام می‌ماند و سارق هنگام فرار به علت عجله‌ای که داشته با در شیشه سکوریتی یک مغازه که به سمت پیاده‌رو باز شده بود، برخورد می‌کند و زمین می‌خورد. در همین هنگام شهروندان بر سر او ریخته و نقشه فرارش را ناکام می‌گذارند و گوشی پسرک نوجوان را به او بازمی‌گردانند.

با تحویل متهم به مأموران انتظامی، این فرد به کلانتری مصلی منتقل شد و با دستور سرهنگ احمد نگهبان، فرمانده انتظامی مشهد، تحت بازجویی‌های تخصصی قرار گرفت. در حالی مأموران موفق شدند از سارق بیست‌وپنج ساله یک گوشی سرقتی کشف کنند که با توجه به تصاویر به دست آمده از دوربین‌های مداربسته، متهم به ۲۱‌فقره موبایل‌قاپی در محدوده خیابان چمن، بولوار شهید شیرودی، بولوار مصلی، بولوار طبرسی، میدان امام حسین (ع) و میدان شهید فهمیده و فروش گوشی‌های مسروقه به یک مال‌خر اعتراف کرد.

مأموران انتظامی در ادامه این عملیات پس از هماهنگی با مقام قضایی، همدست متهم را به همراه مال‌خر موردنظر در محدوده شهرک رجایی دستگیر کردند. تاکنون پلیس هفده مال‌باخته را شناسایی کرده و متهم برای کشف دیگر جرائم احتمالی و همچنین شناسایی دیگر همدستانش به پلیس آگاهی منتقل شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->